کویردل







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عشق اولموروگرفتن شعر شب هاموربودن

اون حسی که برای من بود بادروغ ازم گرفتن

میگن هیچ عشقی تودنیامثل عشق اولین نیست

آره بخداکه راسته عشق من ولی دیگه نیست

میخواستم ازت جدا شم ولی اشکات نمیذاشتن

قلب من آروم نداشتش چه دل ساده ای داشتم

میگن هیچ هیچ عشقی تو دنیامثل عشق اولین نیست

آره بخداکه راسته عشق من ولی دیگه نیست

ازم بریدی تویی که گفتی میمونی

بی تومیمیرم توکه اینو خوب میدونی

بهم میگفتی که سختی این عشق دو روزه

چطور تونستی بری که قلبم بسوزه

میشینم اینجا تاکه آسمون

به حال دل غریبم همیشه هردم بباره

بارفتن تودیگه هیچ وقت دل نمیدم

دیگه نمی خوام اخه ازدنیا بریدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط Bahar bano در 15:10 | |