کویردل







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تنهایی

عشق افسانه ای بیش نیست

روزی که بردلم نقش غم حک شد

باآب دیده غسل شدم و

باغصه الفت گرفتم

باتنهایی هم خانه شدم

دردآمد

حال بادردتنهایی همبسترم

میسوزم ازدردتنهایی

دیوانه ام دیوانه ایی به زنجیر

ترکم کرد رهایم کرد ازمن دوری جست

مرا به دست غمه هادادورفت تنهاییم گذشت

رفــــــــــــــــــــــت دیگری رابه من ترجیح دادواز من گذشت

رفت دیگر برای همیشه رفــــــــــــــــــــــــــت......



نظرات شما عزیزان:

كيميا
ساعت19:15---24 شهريور 1391
سلام.عاليه واقعا وب خيلي خيلي خيلي خيلي خوبي داري خوشحال مي شم بامن تبادل لينك كنيlove.volleyballandkimya.LXB .ir مر39

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط Bahar bano در 15:16 | |